Profile

A freaky blogger, and an active blog-reader whose have a name often called with SICIL. I am 16 years old female. I love reading novels, and I drink tea. I just love the art. I love doodling random things that came from my mind. I am often chatty and simple minded, and the internet attracts me more nowadays.

Twitter Facebook Message

Disclaimer

In this disclaimer, I wanted to welcome you in my blog and thanks for passing by or visiting by any chance in here. The rules are as usual, no spamming or stealing nor copycatting. You may take inspiration, but don't expect from me too much. I do by my own creativity and I used my brain. Plagiarism are a terrible language, so I suggested for you not to use plagiary words nor accents. Hope you noted it.

Tagboard


Archives


  Recent posts:

  • Ibu Bunuh Bayinya Gara-gara Ganggu Main FB
  • Technology Lesson : 1st Corel Draw Task
  • LEGENDA GALAKSI MILKY WAY
  • MUSLIMAH SEJATI??? YANG GIMANA SIH????
  • Jember's Hunting
  • Lumajang as One of Alternative Tourism Choice
  • Suara Burung Camar Tanda Stenosis Mitral
  • A Little Bit : MITRAL STENOSIS
  • Waiting For : GOLDEN BIRD
  • 3 Hari Ujian Kenaikan Kelas


    Credits

    Layout: Nicole and Dirah.
    Resources: Soonei and Sugarpink.

    Read the Printed Word!

  • Soflenku Sayang, Softlenku Malang...
    Rabu, 03 November 2010 @ 15.14 | comment (0)

    Hari ini aku bangun pagi-pagi banget. Yang pertama, karena ada les fisika yang masuknya jam 6.15. Sedangkan alasan ke-27, karena aku pengen PAKE SOFTLENS hari ini ^^

    Abis mandi, aku pake seragam almamater -kotak2 oranye- (kebetulan pas hari Rabu euy) seragam kebangganku sebagai siswi R-SMA-BI SMAN 2 Lumajang :)
    Abis itu pasang sotlens, pake sepatu, trus berangkat deh (tanpa sempet sarapan karena nyokap belon bangun)



    Awalnya sih nyaman-nyaman aja nih mata. Eeh.. pas jam pertama kok rasanya ada yang 'ngganjel' di mata kiri. Aku pikir karena ngebersihinnya kurang, jadi masih ada kotoran ato debu yang nempel gitu. So, aku lepas aja deh, aku masukin casenya. Malah kaya bajak laut nih pake sebelah doank. Ungu lagi, aneh mahh... 

    Pulang skul, aku ke kamar mandi nih. Mau aku pasang lagi. Pas aku buka casenya, ya ampuuunnn...!! SOBEK!! Huuu.... Payah dehhh.... Liat tuh, kaya gitu... T.T

    Emang masih bisa dipake sih, tapi ngga enak pake'annya. Jadi musti beli lagi -_-" , hufffhhh..... ADA YANG MAU BELI'IN..???




    Label: