Profile

A freaky blogger, and an active blog-reader whose have a name often called with SICIL. I am 16 years old female. I love reading novels, and I drink tea. I just love the art. I love doodling random things that came from my mind. I am often chatty and simple minded, and the internet attracts me more nowadays.

Twitter Facebook Message

Disclaimer

In this disclaimer, I wanted to welcome you in my blog and thanks for passing by or visiting by any chance in here. The rules are as usual, no spamming or stealing nor copycatting. You may take inspiration, but don't expect from me too much. I do by my own creativity and I used my brain. Plagiarism are a terrible language, so I suggested for you not to use plagiary words nor accents. Hope you noted it.

Tagboard


Archives


  Recent posts:

  • ♥ Timnas!
  • Bangun tidurr...
  • Batal! Gajadi! Huu...
  • yesterday ^_^
  • Flat Shoes oh Flat Shoes.... =='
  • Volcanic Ash Everywhere!!
  • Aseeekk!! BOX SET!!
  • sunday w/ lovely friends
  • My Recent Discovery That Have Made Me Cry :')
  • Hei!! I'm back!!


    Credits

    Layout: Nicole and Dirah.
    Resources: Soonei and Sugarpink.

    Read the Printed Word!

  • Sego Jagung!!
    Jumat, 04 Februari 2011 @ 18.08 | comment (2)

    Ceritanya berawal dari tadi siang nih. Tante aku ke rumah, bawa nasi jagung komplet dengan sayur urap dan lauk, 4 bungkus gede. Gila, super duper gede. Nasinya buanyaakk, lauknya buanyak, macem-macem pula. Mirip ama gambar di sebelah ini deh. Soalnya pas itu aku kaga kepikiran nge-foto, yaudah googling aja, nyari yang hampir mirip. Hehehe.


    Pas pertama lihat bungkusnya udah ngiler dulu , abisnya cocok banget ama porsi aku. Hahahaha. Emang aku belum pernah sih makan nasi jagung. Kata ibu takut ngga kuat perutnya. Kalo aku mah masa bodo deh, apalagi kalo pas luaper. Jadi tadi musti minta izin dulu ama ibu, boleh kagak .
    Untungnya aja boleh, yaa walaupun musti ngomel dulu. Yang penting nyobain nasi jagung. Maem deh. Kenyaaaangg...

    Pas udah maem, bebeb sms, nanya udah maem belon. Ya aku jawab udah. Dia nanya ama apa, aku jawab nasi jagung. Eeeh, dia ngomel.  Katanya ngga bae, bisa bikin maag aku kambuh. Emang sih, aku punya maag, dianya juga. Mungkin dia pengalaman kali yah. Tapi toh perutku sampe sekarang masih bae-bae aja. Hehe. Atau ada teman-teman yang mau berbagi pengalamannya tentang nasi jagung? Monggo... 

    Label: ,